Someday

2009-03-05 @ 09:09:04 Category: Everyday life Comments: 0

Efter att jag vunnit tre gånger i rad på spelet Kungen, så har jag redan tröttnat på att vara i skolan. Det finns liksom ingenting för mig att göra. Jag ligger inte efter med några uppgifter, jag har läst alla bloggar och jag har glömt min ipod sladd, det här suger. Klockan är strax över nio, och jag har nyss kommit till skolan, men jag är redan så fruktansvärt uttråkad. Ska ringa och fråga om praktikplats sen också, men hur lång tid tar det då? Typ en minut. Blir nog tidig hemgång idag med. Har med mig mina träningskläder idag med så jag antar att jag cyklar till gymmet direkt när jag kommer hem till Hallsta med bussen. Träningsvärken efter gårdagen är inte vacker...

Nej, nu ska jag leta vidare på internet efter något roligt att underhålla mig med.

Puss på skinkan.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback