Die another day

2009-03-31 @ 09:08:58 Category: Everyday life Comments: 0
Det verkar som dom flesta har åkt på den här förbannade vårsnuvan, och den är inte alls rolig. Skulle vara rätt skönt att kunna andas normalt i genom näsan igen, utan ett snörvlande ljud, eller inget ljud alls. Det här har hållt i sig i över en vecka nu och det verkar inte bli bättre. Tvärt om! Jag tvingar i mig groteska mängder av te med honung i  tron om att jag ska bli bättre. Björn åkte även och köpte honungshalstabletter, och dom blir man spyfärdig utav. Jag tror halstabletter är en bluff. Nej, jag får helt enkelt hålla ut. Men det är svårt att hålla humöret uppe, när man inte känner sig frisk. Jag har inte tränat på jättelänge, känns förjävligt. Nu är musklerna borta, jag som var nära att bli rena rama bodybuildern. Lite lik Magnus Samuelsson.

Undra vad det är för käk idag, är redan hungrig. Jag är sugen på Gränden, Zara var är du när jag behöver dig? På tisdagen då börjar skolan igen efter påsklovet har jag bokat in en lunch där för oss två klockan 11:45. Lägg det på minnet!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback