Sometimes i wonder how i will stay strong

2009-03-11 @ 09:22:38 Category: Everyday life Comments: 1

God morgon! Sitter här i ett grupprum i skolan eftersom vi blev utkastade från vårat klassrum. Tydligen skulle dom ha lektion där, taskigt gjort. Det är ju faktiskt vårat, huldrornas!

Jag är makalöst pigg idag, har sovit ungefär nio timmar och det känns verkligen great. Min bok, män som hatar kvinnor, är redan riktigt spännande. Har ungefär kommit 1/5 av boken. Har tänkt att jag ska hinna läsa klart den innan vi börjar skolan igen efter påsklovet. Då ska vi läst en bok till svenskan, så det passar ju perfekt. Nu måste jag tydligen göra mitt matteprov som jag missat, på fredag. Men som tur är så får jag låna en mattebok, det ska bli hur skönt som helst. Känns som om det var en evighet sen, nu kanske man kan förstå lite mer när man pluggar hemma.

Jag har fortfarande ont i huvudet, det ger sig inte. Jag dör, lite. Jag hänger inte riktigt med.


Kommentarer
Postat av: Lina

mjau för city and colour :D

2009-03-19 @ 09:49:28
URL: http://linalilja.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback