Sick of always denying

2009-03-20 @ 13:44:54 Category: Everyday life Comments: 2
Christian: Skriv att jag är bäst, okej?

Efter att ha börjat hela inlägget med en fet lögn, så tänkte jag berätta att vi nyss kommit tillbaka efter lunchen, det var inge gott alls. Det var kycklingklubba, och det är det värsta jag vet strax efter lapskojs. Det, får man kväljningar av, ryser i hela kroppen bara av att säga ordet lapskojs. Lapskojs, lapskojs, lapskojs. Mina hårstrån på armarna ställer sig rakt upp, skulle kunna sticka ut ögat på någon.

På förmiddagen har vi fotograferat olika lokaler, jag och Chrillepille. En som arbetar på Aspholmen fasigheter skjutsade runt oss, så det var rätt soft. Att slippa gå alltså!

Jag har huvudvärk, så om någon på John Bauergymnasiet läser detta, så ber jag dig att springa så fort att fötterna brinner, hit till Huldrans grupprum och ge mig en alvedon. Uppfattat och klart!

Föresten, jag har fått reda på mitt matteprov. Jag fick G++, så jag är nöjd. Liksom, två plus, bättre än ett. Det var tydligen för att jag precis, med snudden var på väg att få ett VG. Jag är så nöjd, nöjd, nöjd, nöjd, kvinnan här är väldigt nöjd. Jag är så nöjd, nöjd, nöjd, jag är glad för jag är nöjd!

Om en dryga halvtimme ska jag till tågstation, köpa en biljett och sätta mig på tåget mot Eskilstuna.

Kommentarer
Postat av: jonatanjulius

ja vill också vara bra på matte :(

2009-03-20 @ 20:29:19
URL: http://jonatanjulius.blogg.se/
Postat av: Annie

grattis säger jag bara!! själv fick jag ig på mitt prov :(:(:( buäää

2009-03-20 @ 20:44:38

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback