Over and under

2009-03-09 @ 20:29:08 Category: Everyday life Comments: 0
Det är något fel på våran spis, vi har försökt kokat vatten i en timme nu till våran spagetti, men det händer ingenting. Jahapp, jag får väl leva på vatten och knäckebröd denna kväll då. Ge mig mat, någon?

Jag har hunnit tittat på ännu en film efter senaste gången jag skrev, den här gången blev det en romantisk film. Också Lisa som tipsat mig om denna, My sassy girl. Den var så himla söt, kom på mig själv med att sitta och småle för mig själv flera gånger. På slutet kom även tårarna, som i en flod.

Jag har huvudvärk också, ni som brukar ha migrän förstår nog vad jag menar när jag säger att, jag har haft sådan här huvudvärk man har precis innan sjävla migränanfallet bryter ut. Det är som att jag sitter och väntar på att det ska komma, men det kommer aldrig. Just nu önskar jag nästan att migränen kunde komma, så jag får lägga mig och sova, för att bli av med den. Då är det förhoppningsvis bättre tills i morgon. Nu, ska jag hoppa ner i plurret och läsa min bok. Kan nog inte bli mer avkopplande än så!

Aishiteru

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback