Off by heart

2009-03-19 @ 20:52:52 Category: Everyday life Comments: 2
Nu är det snart tid för att borsta tänderna, tvätta ansiktet, kamma igenom håret en sista gång och krypa ner under täcket. Det låter helt, underbart. Ni vet det där djupa andetaget som man tar precis efter att man har lagt sig till rätta i sängen, med kuddarna perfekt fluffiga och täcket i lagom höjd under hakan, det är nog bland det bästa jag vet.

Idag åkte jag hem redan med halv tolv bussen (jag fick ännu en gång åka nya bussen, in your face Zara). När jag kom hem lagade jag i ordning min lunch och satte mig ute på balkongen med mitt täcke. Några timmar senare städade jag i ordning mitt rum, alltid lika skönt när man är klar. Sen har även Alice varit här en sväng, vi kollade på film och åt apelsin.

När jag satt ute på min stol och njöt som mest kom det några söta små barn och lekte strax under min balkong. Kunde inte låta bli att tjuvlyssna och skratta gott åt deras livliga diskution.

- Vad ska du ha för husdjur när du blir stor?
- Jag ska ha en hund och en katt, och dom ska gå på hund&katt dagis där jag ska jobba. Sen vill jag ha en kanin, en råtta utan sån där lång svans och en åsna, dom verkar så snälla (?). Vad ska du ha?
- Jag tror jag vill ha en katt, för dom kan man klappa hela dagarna och sen behöver man inte köpa hundben.

Nej, nu ska jag göra det ovanstående, därefter ska jag slå en pling till Robin!

VÅÅÅÅÅÅÅÅRSKRIK

Kommentarer
Postat av: Christian - Fotoblogg

jag tror inte att Zara blir så avis på de turksvettsluktande bussarna. :)

2009-03-20 @ 00:03:03
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahaha tyst -.-

2009-03-20 @ 08:35:30
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback