Misunderstood

2009-03-10 @ 20:03:13 Category: Everyday life Comments: 0
Nu har jag nyss kommit hem från träningen, på något vis lyckades jag slita tag i kragen och ta mig dit. Känns otroligt bra nu i efterhand, starkt jobbat Sandra. Jag var ovanligt stark idag (ha ha) lyckades höja i vikt på minst hälften av alla maskiner. Så nu är mina muskler helt mördade, hoppas jag får träningsvärk i morgon. Det är så skönt!

Ja just det, måste berättade om grejerna som jag beställde. Bikinin satt helt okej och mina pumps var riktigt sköna, dock var gladiatorsandalerna lite för stora, men det är struntsamma! Nu längtar jag ännu mer efter sommaren, om det nu ens är möjligt. Har hittat en till bikini jag vill ha, från H&M dock, men jag känner att jag bara måste ha den. Ska springa in och kolla om den finns i affären i morgon, annars får jag nog beställa.

Jag sitter och äter yoghurt blandat med flytande houng, banan och müsli, supergott. Åt lasagne för ett tag sen, som blev över från i söndags. Men det var så lite, så jag var tvungen att äta mer. Ops!

miss you love

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback