Fuck, fuck, fuck

2009-03-16 @ 13:28:42 Category: Everyday life Comments: 3

Eller fan, fan, fan som Thåström sjunger. Ja, jag har fått Thåström på hjärnan.

Kom nyss tillbaka efter en supergod lunch på Vivaldi med Tim, Christian och Amanda. Det var min första gång där, så var lagom förvirrad när man skulle välja alla olika smaskigheter till min sallad. Men jag tror jag lyckades rätt bra, för gott blev det. Fick min älskade paprika, mmhm.

Lika långtråkig skoldag som vanligt men jag överlever, antar jag. Tur att man inte satt här själv i alla fall, det hade blivit fem förjävliga veckor. Heja Christian!

I morgon ska jag åka och storhandla på Ica med hela min släkt och med alla jag känner! Det är Zaras första dag i kassan då, mobboffer. Ska handla så mycket att det knappt får plats på bandet. Du bör oroa dig Zara, mouhaha.

Vi hör vad dom som sitter i grupprummet bredvid säger, det är roligt. Vi sitter och lyssnar på den värsta hårdrocken för att retas. Hörde att dom sa att vi alltid sitter här, dom är irriterade. Buhu!

Åh, jag är så mätt att jag rullar omkring här inne. Ska ta en middagslur nu! Huvudet på datorn, armarna hängandes ner mot golvet, benen åt olika håll och dreggel på kinden.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

"Åh, jag är så mätt att jag rullar omkring här inne. Ska ta en middagslur nu! Huvudet på datorn, armarna hängandes ner mot golvet, benen åt olika håll och dreggel på kinden."



Låter som en vanlig helg hemma hos fam á la Sandra :)

Hihi nej men visst var Vivaldi gott :D

2009-03-16 @ 16:52:12
Postat av: zaraaa

fan va taskigt :D

2009-03-16 @ 17:06:19
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahah, tyst fredrik :D ja det var supergott!



och zara, HAHAHA :D

2009-03-16 @ 18:10:49
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback