Carry me

2009-03-17 @ 21:11:02 Category: Everyday life Comments: 0
Jag är hur glad som helst, jag mår bättre än någonsin. Jag är lycklig och livet är en dans på rosor. Men, det är något som är fel, något som inte står rätt till. Har gått runt med en konstig magkänsla i flera dagar nu och den försvinner inte. Jag kan verkligen inte komma underfund med varför jag går runt med denna ständiga oro.  Men något, som jag inte vet vad, känns så himla fel. Den här magkänslan får mig att vilja kräkas. Jag känner mig, förvirrad. Jag orkar inte. Det är som att jag försöker inbilla mig själv att allt är bra, men något är så fruktansvärt fel.

Det är tisdag och jag kom precis på att jag missat "Den rätte för Rosing", typiskt. Nu får jag vänta på reprisen som går på söndag, eller titta på kanal5.se, men förra gången jag skulle göra det gick det käpprätt åt helvete. Sidan ville mig verkligen inte väl. Jag är proppmätt, ätit alldeles för många skivor blodpudding. Ja, blodpudding är gott!

Jag ska ringa Robin strax, saknaden är för stor för att låta bli.

Jag vill bara åka utomlands, göra om Turket 2008. Upp, upp och iväg!
 Supa, sola, bada och leva livet

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback