But i can't let go

2009-03-23 @ 12:35:56 Category: Everyday life Comments: 0
Suck, det blev ingen skola idag för min del, eller fotografering som egentligen stod på listan. I stället får jag ligga hemma i min säng och nöja mig med feber, inte kul. Jag är redan uttråkad, vad gör man egentligen när man är sjuk? Att ligga under täcket och försöka sova hela dagen är verkligen helt hopplöst, för när jag väl vaknat vägrar jag somna om. Varför sova mer om man är utvilad? Att kolla på tv är värdelöst, program som hem till gården och våra bästa år intresserar mig inte. Sitta här framför datorn, stort nej. Långtråkigt, ingen är i alla fall inne för att underhålla en. Jag har knappt några krafter att skriva det här. Suck igen.

Jävla vinterjävel, nu är det snö på gatorna igen.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback