Where the hell are you?

2009-06-18 @ 15:47:59 Category: Everyday life Comments: 0
Nu är det en liten fjuttig vecka kvar tills jag kommer få se MÖTLEY FUCKING CRÜE med mina vänner på Peace&Love!
Hur grymt? SÅHÄR grymt!

Jag tror vi kommer åka på tisdag, så i sånt fall är det bara 5 ynka dagar kvar, tills vi drar. Då blir det party som fan i 5 jävla dagar, förstår inte hur man kan tacka nej, för det här kommer bli så fruktansvärt roligt så det finns inte.

Taggad, taggad, taggad, taggad, taggad!

Ska försöka lugna ner mig, om det går. Knappt! Men jag sitter i alla fall här vid datorn hemma hos Robin. Han är tråkig och sover. När han väl kommer hem från jobbet, så går han och lägger sig. Dum! Ska bita han i örat, snart.

Nu, orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback