eye of the tiger

2009-06-16 @ 23:48:37 Category: Everyday life Comments: 2
Som den kända bloggare jag är ber jag så hemskt mycket om ursäkt för att ni fått vänta i hela tre dagar på en ytterligare uppdatering.. Joke!

Jag hade i alla fall en grym helg, kan inte hjälpas, det bara blev så. Som ni redan vet var jag och Zara på fest i fredags och det bästa är att det finns så mycket roliga minnen jag fortfarande skrattar åt inombords. Så, kort och gott, det var en himla rolig kväll.
På lördagen blev jag skjutsad hem till Robin, vi åkte bland annat in till stan och träffade upp St.Sundby-pojkarna (orkar inte rabbla) och tog en öl på Cafe Sylvia. Tittade dessutom på filmen sjätte sinnet för första gången i mitt liv, bara 10 år sent sådär.
På söndagen blev det en heldag i soffan och på kvällen åkte vi hem till mamma eftersom vi blev bjudna på mat till klockan sju.

Igår jobbade jag, och jag må säga det att det var äckligt jobbigt. Jag har till och med träningsvärk. Ja hörrni, det är ingen dans på rosor när man jobbar på posten, det ska ni veta. Jag hatar reklam! Enligt mig borde alla sätta upp hemmagjorda "ingen reklam tack" lappar på sina dörrar.
Men det värsta var nog endå doften av nylagad mat, i varenda jävla trappuppgång. Hallå! Här kommer man springades med 20 reklambuntar på armen, en näve fullproppad med post och med en svettig panna, så kommer lukten utav spagetti med köttfärssås när man är som hungrigast. Nej, det är oacceptabelt.

Men det bästa var nog ändå när jag slutade vid fyra och vi åkte in till stan. Jag fick med mig hem The Sims 3, bäst.

Förutom det, så har jag även jobbat idag. När jag slutade mötte jag upp Zara, svängde förbi hum och fyllde på receptet för mina p-piller. Resten av dagen spenderade vi tillsammans i soffan, trötta och mätta!

Nu, har jag skrivit av mig. Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: zzzzara

åååååh fyfan va niceeeeeeeeeee <3<3<3<3<3<3<3<3<

2009-06-16 @ 23:52:56
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: zzzzara

inge ironi, tur det

2009-06-16 @ 23:54:00
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback