I'm famous

2009-06-03 @ 10:31:55 Category: Everyday life Comments: 0
I måndags var jag inte i skolan, för att jag skulle till vårdcentralen 13.15. Besöket gick väl inte allt för bra, då jag fick en ny tid dagen efter klockan 11:00. Nu hoppas jag i alla fall att det löser sig, eftersom jag fick göra ett besök på apoteket och köpa grejer för nästan 400 kronor, kändes väl sådär.

I måndags åkte jag och Robin till ett badställe utanför Västerås, jag badade nästan. Självmant doppade jag mig upp till låren, men sen kom den där drumeln och knuffades så jag ramlade i helt, dock inte huvudet. Men så illa var det inte, hade förväntat mig att det skulle vara snorkallt.

I morse när jag cyklade till tåget så var det inställt. Jaha, kul. Bara vända och åka raka vägen hem igen, lite smått skönt. Så nu sitter jag här och tittar på skräptv och äter chokladpraliner, otroligt gott!

En tupplur på det här så!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback