All night long

2009-06-22 @ 18:15:53 Category: Everyday life Comments: 0
Hej och hå!
 
Sitter hemma hos Robin, har faktiskt nyss kommit hem hit. Har varit med robin ända sen i onsdags, så det har inte blivit någon uppdatering, men inte fan lider ni för det.

Vad har jag gjort då?
Jo i torsdags var vi på fest, först förfest och sedan hamnade vi på grappa och tog några öl. När det stängde skjutsade Micke hem oss och vi somnade på stört. Mycket trevlig kväll!

I fredags var det ju midsommarafton som alla vet, och då åt vi först grillat med Robins mamma och pappa, för att sedan åka vidare och festa hos en pojk, känns onödigt och säga namn när ni säkert inte vet vilka det är heller, ha ha. Sen åkte allihoppa vidare till en annan fest, för att sedan ta taxi till en tredje fest. Där var det hur kul som helst, massa öl, mycket folk och lagom mycket dans.

I lördags var vi slöa hela dagen, var så jävla bakis så jag knappt orkade stå. Men det var det värt. Vi umgicks med några kompisar innan vi satte oss i bilen hem till Hallsta. Vi var nog hemma vid 10 och vid elva impulsbeställde vi biljetter till en 12-timmars kryssning med Silja Line.
Passade perfekt, då kunde man köpa med sig massa alkohol hem till Peace & Love! Det var mysigt. Frukostbuffé och middagsbuffé, hur gott är inte det då? Jag vräkte i mig mat, allt möjligt. Jag rullade ut från båten när vi kom hem igen. Hela förmiddagen satt vi ute på däck i solen, drack öl och hade trevligt.

Nu är det måndag, och i morgon åker vi till Borlänge, Peace and Love väntar. Packade i morse så nu är väskan full, ölen står redo, vädret är på topp och vi är fruktansvärt taggade. Var tvungen att svänga förbi Tuna Park och köpa smink och andra nödvändigheter. Det blev även en lunch på pastahuset, mums..

Ja, nu vet ni i alla fall vad jag har sysslat med. Har aldrig tid med att lägga in nya bilder på datorn, det är därför min blogg ser förjävla tråkig ut. Så kan det gå!

Nej, nu ska vi snart ta en öl i solen och starta grillen. Låter inte helt fel va? Nu jävlar smäller det.
Vi hörs på söndag/måndag någon gång, om jag fortfarande lever.
Kommer bli en grym vecka!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback