I did my best to notice

2009-06-07 @ 20:59:01 Category: Everyday life Comments: 0
Jag är så satans sliten efter helgen, jag vill bara slänga mig i sängen och dö ett slag! Men först kan jag berätta lite om vad jag har gjort. I fredags tog jag tåget efter skolan till Eskilstuna, åkte hem till pappa och fixade mig direkt.
Fick sen skjuts till Linus, men vi åkte strax där på vidare till Tom där han, Jimmy, Jonas och Emil befann sig. Bara att klunka i sig några öl för vid 8 tog vi bussen till stan.
Vi gick hem till Micke där även Robin och Carl var, så vi fortsatte förfesten. Sen tog vi oss ner på stan, skulle se dundertåget men fastnade vid världens coolaste gamlingar. Bjöd på cider, öl och nötter och sjöng hårdrock för oss. Så jävla underbara, och fulla!
Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde sen, men några timmar senare hamnade vi i alla fall på krogen. Kvällen slutade med att jag följde med Robin hem!

Lördagen började med att pappa hämtade mig, jag åkte hem och var bakis, och gjorde inte ett piss. Sov i soffan typ. Men på kvällen åkte jag hem till Johanna och förfestade med henne, Matildha och Emma! Fyfan så trevligt och träffa er brudar!
Senare fick vi skjuts in till stan, där vi på något sätt hamnade på någon "fest" i en pytteliten lägenhet. Femton minuter senare hamnade jag på krogen med Klas, där vi träffade Linus, Tom och Jonas! Dansade arslet av mig, svetten stänkte!
Sen blev det nattbussen hem, men än var inte kvällen slut. Jag följde med hem till Linus, spela Guitar Hero och sen somnade vi till en film.

Helgen får mycket höga betyg, det har varit riktigt roligt. Kul och få träffa allihoppa, det var så länge sen!
Men nu sitter man här med en gnutta ångest, om jag ändå inte hade druckit fullt så mycket som jag gjorde igår. Jag är dyngbakis!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback