When a stranger calls

2009-07-09 @ 16:13:00 Category: Everyday life Comments: 0

Nu tänker ni "oj, något har hänt med Sandras blogg" och ja, det är med meningen. Jag har setat nu ett bra tag och fixat och trixat, så nu låter jag det vara såhär ett tag. Men, jag måste understryka att det här är inte bloggdesignen jag ville ha! 

Jag har ont i nacken och skulle inte tacka nej till massage, någon frivillig? Jag har även en frans i ögat som vägrar försvinna, och det gör fan ont. Tyck synd om mig!

Rockklassiker, förmodligen den bästa radiokanalen, och jag som inte ens gillar radio.

We rock at dawn on the front line like a bolt right out of the blue
The sky's alight with the guitar bite heads will roll and rock tonight


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback