With you boy

2009-07-09 @ 23:06:07 Category: Everyday life Comments: 0
Just nu sitter jag i en otroligt bekväm fåtölj inlindat i ett täcke, bordsfläkten kyler skönt, och lugn musik som shinedown - simple man och mysiga låtar med hinder spelas i låg volym. Håret kittlar i ansiktet varje gång en vindpust kommer åt mitt håll. Två meter bakom mig ligger min älskling och sover, men eftersom jag inte kunde somna gick jag hit till datorn i stället.

Min väska är färdigpackad och ölen (som naturligtvis är det viktigaste) står bredvid mig. Dom skriker av längtan efter att få öppnas, jag känner det. I morgon åker vi och det kommer bli en helskön helg. Känns bra att få komma bort nu innan jag börjar jobba. Låter som jag ska jobba i en evighet, men så är inte fallet.

Föresten fick mina älsklingsskor följa med mig hem. Dom är snygga, vill bara att det ska komma någon rolig fest eller ett bra tillfälle så jag kan använda dom. Infogar en bild här under. Dom är relativt enkla, men otroligt snygga enligt mig! Tyck vad ni vill, jag älskar dom! 750 kronor från Scorett! Dom har otroligt snygga skor nu, så passa på!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback