Generation swine

2009-07-15 @ 21:04:54 Category: Everyday life Comments: 1

Jag borde duscha för jag luktar illa, men vem orkar? Not me. Kommer i alla fall bli svettig i morgon, fräsch tjej som tänker smart. Mina ben är som stela trädstockar och min rygg svider. Jag kör på en raggardusch i stället.

Just nu orkar jag inte göra någonting alls, jag bara sitter. Jag är verkligen helt slutkörd. Undra hur många kilometer jag rör mig på en dag på posten... Något att fundera över. Borde jag ta med en stegräknare i morgon för att ta reda på det? Kanske. Om vi har någon.

Föresten så har jag beställt klipptid tills i morgon, klockan, eller nej, det tänker jag inte säga, för då kanske det kommer någon fönstertittare och glor. Men jag ska klippa mig här i Hallsta på det där nya stället på samhället. Verkar sämst, men jag orkar inte ta mig till Västerås. Vem bryr sig. Kan inte bli värre än vad det är nu, hoppas jag....

Det här är en sån där typisk dag man inte orkar, som man vill ska ta slut. Så:

That's all for today!  

jag gillar ordet onormal







Kommentarer
Postat av: zzzzara

oh vilka söta bilder, veeeeeeeerkligen, haha

2009-07-16 @ 15:31:46
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback