She makes dirty words sound pretty

2009-07-13 @ 21:11:51 Category: Everyday life Comments: 2
Hey, let's kick it, stop, just lick it, let you start it 'cause 'cause it's so easy. You like it my way and i know it, so let's do it, do it do it real good. Hot, it's sweaty, now, i'm ready, just take it off, cause cause you tease me. I like it that way and you know it, so let's do it, do it do it real good.

Jag är party som fan, vill ut på ett stort dansgolv och skaka rumpa. Men egentligen är jag helt slut, i ben, i rygg och i armar, egentligen i hela jävla kroppen. Varför? Jo, det finns något som heter slitgöra, och det gör man på posten.
Kommer ha skaplig träningsvärk i morgon, hurra! Det här var förmodligen den värsta jobbdagen i mitt liv.

Helgen har varit riktigt rolig, även om vädret inte var det bästa. Den innehöll massa alkohol, skivor som vi tjatade ut efter en halv kväll, skratt, impulsbad i spöregnet, panpizza, sommardrinkar, en läskig typ, baksmälla, skavsår, flottigt hår, barnspel, glitterhalsband, dyngsura kläder, fullpackad bil, bränt kött, småkryp och ett trasigt bord.
Men fan så trevligt vi hade!

Nu ska jag snart gå och göra mig i ordning för natten så jag har det gjort.
Mina fötter har ont efter en hel dags springade och flera timmars strosande på IKEA med Micke!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Aha okej! Det är så jävla svårt att förklara när man inte har det framför sig och kan ändra och fixa själv!

2009-07-13 @ 21:19:49
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Anonym

En läskig typ? Vem då? Patrik? Nej, han var ju världens skönaste.Riktigt fin kille! "eargasm" HAHA! usch!

2009-07-15 @ 15:07:19

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback