Top 20

2009-07-01 @ 22:42:52 Category: Everyday life Comments: 2

Den som klagar på det underbart varma vädret är dum. (Robin) ha ha.

Igår träffade jag upp Zara, vi åkte till skantzö (vet inte ens om jag stavar rätt) av någon anledning, fanns ju kiosk där tänkte Z. Har inte varit där på tusen år, så det dög väl. Kul och träffa min brud i alla fall, fanns mycket skoj och prata om. Vi åt hamburgare och strips och det var gott.
Jag tror klockan var sju när vi åkte hem och då cyklade jag vidare hem till Sten och åt jordgubbar med mjölk ute på verandan. Sen åkte jag hem, spelade Mario Cart med Micke hela natten, klockrent.

I morse gick vi upp vid nio, och när Robin kom vid tio åkte vi till sundängen för att njuta av solen och bada. Senare blev det mat på gränden och bio, Ice Age 3 som var så jävla rolig.

Har fått mitt kort spärrat också, klantigt. Jag som skulle köpa present till Robin idag, han fyller 21 på tisdag. Panik!

I morgon ska det bli 31 grader, blir till att sola och bada i morgon med. Är dock lite solbränd och röd nedanför stjärten, stjärtbränna.

Känns som jag skriver utan att ens fatta vad jag skriver. Så jag slutar nu.


Kommentarer
Postat av: Kalsson

Hahaha stjärbrännan, får mig att tänka på Sala festivalen.

2009-07-01 @ 23:22:51
URL: http://kalsson.blogg.se/
Postat av: LINN

HAR ICE AGE 3 KOMMIT UT?????????

2009-07-02 @ 10:35:30

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback