They say, go slow

2009-07-15 @ 16:16:20 Category: Everyday life Comments: 2
Just nu ligger jag i soffan och tar det lugnt, för det kommer jag inte få göra resten av dagen.

Jobbet gick bra idag, när jag väl vaknade till liv det vill säga. När jag slutade tog jag cykeln till Ica och handlade ingredienser till spagetti och köttfärssås.
Jag skämtar inte när jag säger att jag lyckades göra min godaste köttfärssås någonsin, oboy! Det blev massor över så nu står det två stora matlådor i kylskåpet till mamma och Björn! Starkt och bra!

Nej, om man skulle klä på sig, vi har faktiskt främmande. Sitter i sportbh och trosor och fiser!

Vad är spagetti och köttfärssås utan finkrossade tomatar med chili? Ingenting


Jag var jättehungrig, och det tog sådan tid!


Mhhhhhhhhhm!!! Fint jag har gjort va?

Kommentarer
Postat av: LINSPINS

det ser ut som bajs lillis. smakade säkert.. (bajs) gott :)

2009-07-15 @ 23:45:02
Postat av: zzzzara

söt du är

2009-07-16 @ 15:30:23
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback