Laugh it all off in your face

2009-07-14 @ 21:55:15 Category: Everyday life Comments: 0

Det känns inte alls okej att behöva gå och lägga sig tidigt på ett sommarlov, det allra sista sommarlovet också. Jag vill stanna uppe hela nätterna och bara vara. Just nu är jag fruktansvärt filmsugen. Förstå vad skönt det vore att krypa in under en filt och spendera flera timmar i soffan.
Nej, det går verkligen inte för sig, här ska det jobbas. Jag har bara jobbat fyra dagar det här lovet och har redan tröttnat.

Idag, efter att dom där människorna varit här och tittat på lägenheten åkte vi iväg för att titta på vårat hus. Men först, ett stopp på donken, förjävligt gott! Jag har bestämt mig lite nu för hur mitt rum ska se ut, tapeter och sådär. Ska få en ny stor säng också, inte helt fel.

Nej, nu måste jag borsta tänderna och hoppa i säng, jag behöver sömn!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback