I have a bad day

2009-07-23 @ 15:02:45 Category: Everyday life Comments: 0

Kass uppdatering, jag är medveten om det, men ibland orkar man bara inte. Egentligen har jag ingen lust nu heller, men jag tänkte ge det ett försök.

Förra helgen blev otroligt trevlig. Fredagen fick bli en lugn hemma kväll med Zara. På lördagen åkte jag båt med massa människor, drack öl och på kvällen hamnade vi på Å-bryggan.

Hela veckan nu har jag jobbat och det har varit äckligt jobbigt. Mitt knä mår inte okej! Jag har verkligen skitont och det suger.

Den bästa dagen måste förmodligen varit i måndags. Jag kom hem helt slut från jobbet och då stod maten på bordet och doftade ljuvligt. Därefter behövde jag inte ens diska, för min älskling gjorde allt åt mig.

Igår åkte jag in till stan med Zara, vi shoppade lite och åt mat. Senare mötte vi upp Jonas och Martin och åkte för att spela minigolf. Därefter blev det en glass på donken och hem till sängen.

Nej, jag orkar inte. Vi hörs när vi hörs! Har en känsla av att det kommer dröja några dagar igen.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback