Home sweet home

2009-07-02 @ 22:45:46 Category: Everyday life Comments: 0
När jag var på peace and love såg jag Mötley Crüe som dom flesta vet, och det absolut bästa från deras framförande var nog den sista låten. Home sweet home, jag rös och det var förmodligen det häftigaste ögonblicket i mitt liv. Alla sjöng med till pianosången, höll upp sina tändare och gungade med. Det var ett sånt där "moment" man bara har några få gånger i sitt liv, jag blir nästan tårögd när jag tänker tillbaka. Fånigt? Kanske, men musik är faktiskt det bästa jag vet, och att sedan få uppleva det live, obeskrivligt.

Här är låten jag pratar om, men här sjunger dom tillsammans med sångaren ur Linkin Park, underbart!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback