He didn't notice that the lights had changed

2009-07-30 @ 00:11:11 Category: Everyday life Comments: 0
Senast jag skrev var precis innan vi skulle iväg och dra upp storgäddan. Fast det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag fick upp en pyttefisk som knappt syndes, den var som mitt lillfinger. Det roliga var att jag blev överlycklig. Varje gång jag fick napp ställde jag mig upp och trampa på stället/hoppade och skrek.

På kvällen gjorde vi inte ett skit, somnade lagom tidigt. I morse gick vi upp tidigt, Robin skulle tatuera sig klockan nio och jag ville följa med för att kolla i alla pärmar. Skaffa idéer till min jävel. När det var klart åkte vi och åt mat på Pastahuset, sen hem en sväng, och sedan iväg igen och fiska. Idag fick vi ingen fisk.

Nu är jag hemma i Hallsta igen, eller det har jag varit sen sjutaget. Men jag hann knappt komma innanför dörren innan jag skulle iväg igen. Mötte upp Zara, tog cyklarna till Maistro och sedan vidare hem till Linn. Det blev en kväll på altan under varsina filtar med musik och babbel.

Inför morgondagen har jag inga planer, men på fredag blir det utgång med Madde! Röj? Absolut!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback