You keep these feelings that no one knows

2009-01-02 @ 16:33:00 Category: Everyday life Comments: 0

Den här dagen har verkligen inte varit på min sida, jag har bara haft otur och varit klantig. Det började med att jag absolut inte fick någon sömn alls i natt, har legat och hostat upp mina lungor. När väckarklockan ringde var jag redan vaken, så det var bara att kliva upp med stora och blåa påsar under ögonen. Frukosten var vidrig, jag mådde illa och det var snorkallt ute. Kom till jobbet, och fick reda på att det inte var någon reklam idag, vilket i för sig var grymt skönt. Men när jag väl lastat min postmoppe full och skulle åka iväg, så säger min arbetskamrat att jag har punka på mitt däck, toppen. Jag fick cykla i stället, och mitt humör gick ner till botten. Det går så himla segt när man cyklar, jag föredrar moppen starkt. I alla fall så fick jag en stund senare en dörr uppslängd på min stortå, utav en neger. Ursäkta, men fan i helvetes jävla skit vad ont det gjorde. Höll på att börja tjura, och nu är min tånagel blå, TACK! Förutom det så har jag även slagit i el-erik och sprungit en i ett räcke så jag har ett stort blåmärke på mitt lår. Sen att jag nästan blivit ihjältuggad utav en ilsken arabieshund, är en annan femma. Fick i alla fall sluta tidigare, och jag njöt av varje sekund då jag cyklade hem lite mer än en hel timme tidigare.

Jag är grymt trött, skulle kunna gå och lägga mig och sova tills i morgon, det är säkert. Så antar att det blir en lugn fredagskväll för min del, vill lägga mig i soffan och känna mig fet och lyssna på akustisk rock.

What ever happened to the young man's heart
Swallowed by pain, as he slowly fell apart

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback