The first step is the worst

2009-01-23 @ 13:44:30 Category: Everyday life Comments: 0
Jag är mätt, proppmätt! Jag och Zara skippade konserhusets äckliga mat idag och gick vidare mot Gränden, supergott. Fläskfilé, det säger väl allt! Nu sitter vi på multimedia, tror nästan det är veckans segaste och mest tråkiga lektion! Jag har så jävla mycket otur, mitt arbete jag påbörjade förra veckan har försvunnit, jävla skit! Jag vill hem, hem, hem. Eller, till pappa. Sak samma! I alla fall, så köpte jag mitt första paket cigg idag, är jag inte för grym? Är man arton, så är man. Nej, jag ska sluta vara en sådan nörd nu.

Måste bara berätta att jag har lärt mig att ploppa med läpparna, sådär som åsnan gör i Shrek 2, äntligen! Som jag övat. Jag har även lärt mig att knäppa med fingrarna, så det låter! Förut har jag alltid fått fram en svag vindpust till ljud. Det var en sak till jag lärde mig igår, när jag satt och traggla med matten. Men minns inte just nu, men det var i alla fall något.
 
Förmiddagslektionen var nog nästan värre än denna, vi hade engelska. Vanligtvis brukar det vara rätt roligt, engelska kan vara kul. Men nej, nu håller vi på och skriver om antiken. Inte nog med att vi tvingas göra det i svenskan, men nu även på engelskan. Skolan tar död på mig just nu. Helgen kommer riktigt lägligt.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback