Still counting

2009-01-12 @ 10:43:38 Category: Everyday life Comments: 0

Jag vill verkligen hålla mig från att uppdatera om över vad som hänt i helgen tills senare, men jag kan inte. Så antar att jag får berätta lite nu, och visa några bilder som togs senare ikväll.

Jag har alltså haft min 18-års helg, som jag har längtat! Den började i fredags då jag, Lina och Moa tog tåget in till Eskilstuna, där Micke och Linus hämtade upp oss. Efter en måltid på Max drog vi vidare hem till St.Sundby och började göra oss i ordning. Jag hann även med presentöppning från Lina, världens gulligaste prylar, samt en partyhatt jag skulle ha på mig under kvällen. När jonas kom blev det förfest med ölspel och annat kul, sen skjutsade Mattias in oss till stan. Vi hamnade på Nybron, där det var rätt tomt på folk till en början, men efter ett tag började det fyllas på och det blev en riktigt rolig kväll. När det stängde tog vi oss mot nattbussen och åkte hem. Jag och Lina somnade som stockar medans Micke och Linus satt uppe hela natten och spelade Fifa, supernördar.

När vi slutligen vaknade blev det självklart kiosken mat, jag och Lina delade på världens godaste pizza, en Kunda. Sen var det bara att åka hem, packa väskan och åka vidare mot Tom tillsammans med Matte. Sen kom Robin och hämtade upp oss, samt Emil och åkte vidare hem till honom för att supa och basta. Sen var det bara att duscha och börja göra i ordning sig. Det blev taxi in till stan, bowling och öl! Jag vann, egentligen. Jag råkade göra en strike åt Robin på sista omgången, ni vet på tionde gången när man fått ner alla och får slå igen? Typiskt! Annars hade jag vunnit, tusan också. Så egentligen, vann jag. Sen gick vi vidare och tog några öl på Time Out, mat på corner (snodde strips av matte) sen tog jag och Robin nattbussen hem till honom.

Söndagen spenderades i sängen, tills runt 5 då han skjutsade hem mig till sundby igen. Fick mina födelsedagspengar av pappa, sen skjutsade han hem mig till Hallstahammar, yey.

Det var min helg, och den var grym! Tack, tack och tack, allihoppa!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback