Sex on fire

2009-01-12 @ 14:41:05 Category: Everyday life Comments: 0

Jag är trött, jag har fruktansvärt ont i stjärten och jag är törstig. Vi tittar på Troja på svenskalektionen, och att titta på en nästan tre timmar lång film gör att min rumpa känns rätt bortdomnad. Dock har vi hittills sett mer än hälften, så det återstår ungefär en timme. Jag längtar tills jag får sätta mig på bussen hem och sova en stund. När jag väl kommer hem är det bara att packa ihop mina grejer och åka igen. För, idag ska jag och gymma, äntligen! Nu jävlar ska jag bli biffen själv, det ni. Nej men, det ska bli skönt att få komma igång i alla fall.

Nu börjar vi strax, så jag ska luta mig bakåt i stolen och njuta utav en av de bästa filmerna som finns.

Hamnade på vimmelbild i helgen också, oh noooooooo.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback