Kill the lights

2009-01-16 @ 18:57:47 Category: Everyday life Comments: 1
Som den tacosälskare Micke är, så blev det just tacos som står som kvällsmat på bordet denna fredagskväll. Men egentligen är det nog vitlökssåsen han vill åt, för han rent ut sagt sitter och slickar ur skålen när alla är mätta och belåtna. Maten håller på och svalnar, och jag är hungrig som en varg. Men har mamma och Björn kommit hem än? Nej! Så vi får gott sitta och vänta, så passade på att smita till datorn för en liten uppdatering.

Jag vill strypa min lärare, fyfan vad förbannad jag är. Vet inte hur många gånger jag sa åt honom hur dum han är, och om han inte kunde göra ett jävla undantag! Just nu hatar jag John Bauer och skolans regler HÅRT!

MAAAAAAT

Kommentarer
Postat av: Christian Andersson, Fotoblogg

sv: Wieu! haha, tack! :) Du är duktig du med, men du lägger inte upp några bilder! :(

2009-01-19 @ 18:31:15
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback