In and out of love

2009-01-15 @ 20:56:10 Category: Everyday life Comments: 1
Pannkaka är magens bästa vän, nej men gott var det. Jag är proppmätt, förstår inte varför jag alltid ska trycka i mig mat tills jag rullar fram. Men mat är min bästa vän, men nu när jag börjat gymma kanske man kan göra något åt det.

Jag måste bara berätta om filmen jag satt och grina mig rödsvullen i hela ansiktet till idag,  den heter Changeling, ni kanske har hört om den? Jag såg i alla fall trailern som visades på TV, och tänkte, den måste jag se! Jag kände på mig att den skulle vara bra, och jag hade rätt. Den var rätt lång, 2 timmar och tjugo minuter. Men den var värd varenda minut. Jag är inte världsförtjust i drama, men den där filmen kändes som ett slag rakt in i hjärtat. Man blev verkligen insatt, och ja, ni förstår. Ni vet filmer då man verkligen bara vill hoppa in och skrika rätt ut om vad som är sanning och vad som är lögn, så var den! Gammalmodig, men så himla underbar. Jag har gått runt och tänkt på den hela dagen, den har verkligen fastnat i mina tankar. Filmen får en att inse, att man aldrig ska ge upp hoppet. Ni bara måste se den!

Annars så, har jag tittat på nyaste avsnittet av 90210, samt varit i stan och köpt ett nytt objektiv till min kamera, för födelsedagspengarna jag fick utav min pappa. Nu måste jag bara få tid till att umgås med min gode vän canon, och en het kompis som vill ställa upp på bild. Jag vet en som jag alltid kan räkna med, har jag rätt min bäste vän?

Nej, nu ska jag dunka Mötley Crüe och läsa bloggar.

Mitt hjärtegull

Kommentarer
Postat av: zäta

helt rätt :D hihi du är bäst hihihiihi

2009-01-16 @ 14:56:34
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback