I'm bad

2009-01-27 @ 11:24:31 Category: Everyday life Comments: 0

Hur tror ni matteprovet gick då? Jag kan ju säga så här, att det gick käpprätt åt helvete. Kan inte låta bli att bli besviken, att min hjärna aldrig lyckas hänga med i svängarna.. Jag som trodde att jag åtminstonde kunde kamma hem ett godkänt igårkväll efter allt plugg, men nu känns det mycket, mycket, mycket tveksamt.

Jag är vrålhungrig, min mage kastar ut blixtrar som flyger omkring i hela klassrummet, ungefär. Det är sallad med kycklingklubba idag. Kycklingklubba?! Fan vad vidrigt. Det är så grymt slaffsigt och flottigt. Tänk om en stor tallrik med souvlaki, klyftpotatis och tzatziki skulle stå framför mig nu? Zara, jag tror det är dags att vi beger oss mot den grekiska kolgrillen snart igen. Sist så tröck vi enbart i oss maträtter som innehöll enorma mängder med vitlök. Ni skulle bara veta hur underbart vi luktade sen i bilen hem. Let's do it again!

Jag borde plugga, men jag orkar inte. Fy skäms! Finns mycket jag borde göra. Men en sak jag ska göra, är att köra hårdträning på gymmet ikväll, äntligen. Har inte varit där sen i torsdags, dumma mig. Ska bli skönt att få svettas ur sig lite ilska som ligger och trycker i huvudet.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback