I know you can show me

2009-01-26 @ 21:44:17 Category: Everyday life Comments: 0
Den här dagen har varit ruskigt långtråkig, har pluggat i princip hela tiden sen jag kom hem från skolan. Förutom då när jag satt och sjöng för full hals eller när jag åt Stens smaskiga köttfärslimpa. Nu är klockan snart halv tio, blir nog en tidig läggdags för mig. Måste vara fullt koncentrerad på provet i morgon, för jag ska lyckas. (Jag försöker vara lite positiv då jag fått höra tusentals gånger att jag ofta är på tok för negativ) Jag håller tummarna, skulle vara fantastiskt att få ett godkänt.

Jag måste tyvärr påpeka att jag är besviken! Det som hände rörde inte dig, och att du tar illa upp är helt sjukt! En sådan sak borde inte påverka våran vänskap, men tydligen.

Äsch, men lika glad är jag för de men gladast är nog Zara! Jag säger bara såhär, blondiner, en krog och förfärligt mycket röj!

I helgen: jag ställer ut två matskålar och ställer mig sedan och glor i fönstret när den första katten kommer.
Efter en liten stund sägs:
- Pappa, nu är båda våra två katter här och äter!
- Jasså, hm!
(Två sekunder senare)
- Pappa, har vi tre katter?
- Hmh, (ignorerar mig)
(Två sekunder senare igen)
- Pappa, vafan hur många katter har vi, har vi fyra katter?
- Jasså, jaha (lyssnar inte på vad jag säger)
- (Som ni kanske räknat ut, två sekunder senare igen)
- Men du pappa, nu jävlar, har vi fem katter?
- Va nej men vafan säger du



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback