I don't hate you

2009-01-06 @ 15:32:05 Category: Everyday life Comments: 0
Jag har sovit otroligt dåligt inatt, dels beroede på jobbiga drömmar och telefon samtal mitt i natten. Men även på grund utav min förbannade hosta som verkligen inte vill ge sig. Drömmarna handlade om min första krogutgång, som bär av på fredag. Varför, har jag ingen aning om men dom har gjort mig sjukligt nervös om att den kommer gå åt skogen. Av vad jag kommer ihåg, så var det sammanlagt tre drömmar, och jag vaknade i mellan varje.

- Den första handlade om att jag tappade bort min nya kuvertväska inne på krogen som bland annat innehöll min mobil, min nya kamera, min plånbok full utav födelsedagspengar och nycklar. Hela kvällen blev kaos och jag började lipa för att den var helt försvunnen, och kvällen blev värdelös.

- I den andra drömmen blev jag utslängd ifrån den enda krogen jag kom in på. Det var tydligen kaos och folk stormade byggnaden så poliserna blev tvugna att komma för att kasta ut alla. Folk vägrade och det blev en enda stor röra.

- I den tredje och sista drömmen blev vi bombhotade och alla som var på krogen var tvugna att gå hem till sina egna hushåll efter ungefär en halvtimmes festande.

Det kändes så sjukt verkligt, och riktigt fjantigt. Varför drömmer jag om det här? Kanske, för att jag verkligen vill att min fredag ska bli lyckad! Borde nog dra ner på mina förväntningar, så jävla speciellt är det faktiskt inte. Dags och nypa sig i armen..

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback