Happy birthday to me

2009-01-08 @ 07:29:00 Category: Everyday life Comments: 0
Åh, idag är det torsdag och vi börjar skolan! MEN, det är inte vilken torsdag som helst. Utan idag är det min 18-års dag, och hur grymt är inte det då? Jag fick frukost på sängen, eller ja, världens största blåbärsbulle som inte gick att äta upp för att den var så stor och mättande, samt varmt te som fick mig att vakna. Låg i mina bästa drömmar när jag plötsligt vaknade av Mamma, Björn och Emils ljuva stämma, ja må hon leva! Och ja, jag må mig leva!

Det är inte bara jag som blivit större, utan även min finne på hakan, grattis! Nu måste jag fortsätta göra i ordning mig, för om 20 minuter måste jag börja ta mig mot min cykel och trampa iväg mot bussen!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback