Get away please

2009-01-25 @ 12:24:44 Category: Everyday life Comments: 1

Med mitt hår som stinker rök, gårdagens smink och en käke som gör helvetes ont, ligger jag i sängen och har nyss vaknat. Kvällen igår var väl, minst sagt händelserik. Det började med att jag stod i köket ungefär hela dagen och bakade, samt fixade maten. Runt halv sju var släkten här och efter jag öppnat mina presenter började vi äta. Samtidigt som vi kalasade satt Micke, Linus och Jonas och drack öl, jag blev bara mer och mer festsugen utav att se dom. Så vid elva drog vi in till krogen, det blev Lotus den här gången. Jag hade riktigt roligt och fick dessutom träffa Rasmus, som man saknat den fetknoppen!

Dans, öl och en galen neger. Faktiskt, när jag säger att han var galen så menar jag verkligen galen. Helt plötsligt fick jag en hård armbågde på min käke/kind, det gjorde ont som satan. Jag kan inte gapa ordentligt idag, och jag fruktar för att gäspa. Han slog, knuffade och sparkade alla i sin väg. Han lär ha varit hög, eller velat ha ett ordentligt kok med stryk. Vilka människor det finns, helt sjukt. Men annars så var kvällen bra och vid två tog vi nattbussen hem.

Ikväll åker jag hem till Hallsta igen, men jag ser redan fram emot nästa helg. Micke flyttar hemifrån och då jävlar! Nej, nu ska jag springa ner på damernas.


Kommentarer
Postat av: Rasmuuuus*

HeHe! sluta va så kaxig :D

2009-01-25 @ 21:31:31

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback