Fell in love at the seaside

2009-01-15 @ 09:28:46 Category: Everyday life Comments: 1
Skola igen, och vi sitter i våra byråer igen. Rabalder, Byrå 4, Illussion och Vizfo. Låter det inte som fyra sjukt proffisionella reklambyråer? Jo, ni skulle bara veta hur grymma vi är! Jag är absolut inte, ironisk! I alla fall, så kommer den här dagen gå rätt fort på grund av att vi slutar om lite mer än två timmar, och eftersom man har datorn som underhållning går allt mycket fortare än om man skulle sitta med papper och en penna i handen.

Jag är så grymt osmart på morgonen nu för tiden, jag går alltid upp i sista sekund. Jag som alltid gick upp en halvtimme för tidigt för att kunna äta frukost i lugn och ro. Men nu är det jag som sitter och kastar i mig gröten och glömmer mjölkpaketet framme. Men jag ska försöka bättra mig, för min egen och min klass skull. Jag vill ju inte komma med dåligt humör till skolan.

Jag sitter och mejlar Zara som sitter i andra änden av klassrummet, så kul har jag. Har nyss gjort klart ett exempel på en logga till våran byrå, det är vi som är Rabalder - den tuffaste gruppen utav dom alla -

Tror jag skippar gymmet idag, har faktiskt varit där tre dagar i rad nu, förtjänar lite vila. Känner för att åka hem, lägga mig framför tvn i soffan, och sova några timmar. Det skulle jag behöva, riktigt mycket!

Jag har inga bilder att lägga ut

Kommentarer
Postat av: zäta

något kul :)

2009-01-15 @ 09:31:43
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback