Bitterness remains today

2009-01-28 @ 09:00:57 Category: Everyday life Comments: 0
Klockan är snart nio, och vi är inte ens hälften av alla här i klassrummet. Vi börjar liksom, kvart i nio. Själv sitter man här halv nio varje dag, duktig tjej. Vi har idrott i klassrummet idag, eller alltså, vi ska bland annat titta på någon film som antagligen kommer vara astrist. Sådana filmer kan inte vara bra, så jag kommer sitta och halvsova. Åh, nu fick jag veta att den handlar om stress, dubbelsuck.

Efter skolan idag ska jag gå på stan ett tag, dryga ut tiden tills Lina slutar jobba. Tänkte beställa tid för nagelförlängningen jag fick i 18-års present, samt hitta något skoj på Gina Tricot för mitt presentkort. Jag har med mig grejer för en övernattning i hennes lägenhet, det kommer bli mysigt.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback