All I need is some timing

2009-01-30 @ 14:01:16 Category: Everyday life Comments: 1
Jag ger upp, jävla skitlektion! Dagen började lugnt med en seg film om romantik och kommer att sluta i fullständig kaos. Vi har multimedia och vi har fått i uppgift att göra en egen hemsida, okej visst. Nu kommer det svåra med det hela, vi ska göra den i Flash. Jag kan ingenting, jag är fullständigt värdelös i det programmet. Jag som inte ens klarade av att göra det i Dreamweaver. Uppgiften känns rätt omöjligt just nu, jag vill plocka ihop mina grejer och ta första bästa buss hem. Hmpf!!!

Jag får väl hoppas på att överleva, för när vi slutar tar jag tåget till Eskilstuna. Börjar bli en vana? Men idag ska jag inte ta mig vidare till pappa, utan idag ska jag hjälpa Micke att flytta till en lägenhet. Den är verkligen superschysst, kommer nog bli kanon. Mot kvällen tar jag med mig Robin hem, sen åker vi tre till IKEA på lördagen. Jag fullkomligt älskar IKEA!

I've been waiting
I'm still waiting

Kommentarer
Postat av: jonatan

sazoooooooooo

2009-01-31 @ 16:27:44
URL: http://jonatanjulius.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback