Stupid in love

2009-12-26 @ 20:28:20 Category: Everyday life Comments: 0
Nu är julstressen, den förjävliga plågan som svider som en finne på arslet, äntligen över. I alla fall för i år. Det känns otroligt skönt slippa tänka på julklappar som ska handlas, all julmat som ska tryckas ner i magen och sen det värsta av allt, att sitta och le från att man vaknar tills man går och lägger sig. Fejk, fejk, fejk.

Även då jag absolut inte önskat mig något i julklapp, eftersom jag fullständigt skiter i om jag får något eller inte, så är jag förvånansvärt nöjd. Pengar, smink, Nikki Sixx bok Heroine Diarys, flytta hemifrån-prylar, presentkort på Din Sko, Monki och Kicks, annat jag inte minns och sen det bästa av allt, min julklapp jag fick av Robin. Han gav mig en tatuerares visitkort, jag förstod ingenting. Men han sa att han ska boka in sex timmar till oss, då jag får tatuera mig så många av dom timmarna jag orkar, resten tar han. Helvete vad glad jag blev, ni kan nog inte ens förstå hur.  

Igår blev det utgång i VästeråsSilk med Micke och Linus, en lyckad kväll.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback