Night of the hunter

I fredags var släkten hemma hos mormor och hälsade på, åt god mat och hade riktigt trevligt. En lugn kväll som inte blev mer än så, senare åkte jag hem till pappa och tittade på reprisen av Idol. Det kommer bli en grym final, Erik och Calle! På lördagen åkte jag hem till Robin där det klockan fyra dukades upp för middag med Robins syster och pojkvän som var på besök från Göteborg. Vi hade mini-julafton och vi fick jättesnygga bestick och tallrikar. Vi provade även olika sorters Champagne inför deras bröllop som bär av i mars, jag längtar ihjäl mig, jag älskar bröllop! Vid tio drog vi vidare på glöggfest som var jävligt kul.

Men det bästa var förmodligen när jag och Michaela sprang runt som Hjalle och Heavy och gömde oss på stan medans resten av vårat sällskap åkte runt i en bil för att leta reda på oss. Helvetes jävlar vad vi skrattade, det bästa som finns är att vara barnslig.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha ja fy fan! Det var så fruktansvärt roligt, skrattade så magen krampade

2009-12-07 @ 19:50:58
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback