I'm closer to the edge

2009-12-10 @ 20:31:34 Category: Everyday life Comments: 2
Jag sitter hemma hos Robin (som är på träning) insvept i ett stort duntäcke och väntar med spänning på dagens avsnitt av Paradise Hotel, jag känner på mig hur sjukt spännande det kommer vara, till och med ett utav dom bästa? Tills det börjar ska jag spendera dessa 30 minuter med att lyssna igenom några nyfunna låtar och läsa alla mina favoritbloggar.

Redan vid klockan ett i morgon ska jag träffa Linda, som är en efterlängtad jävel. På kvällen ska jag och Robin hem till Micke och Michaela, vi tjejer ska laga mat åt grabbarna och hur nu vi ska lyckas med det återstår att se. Kvällens underhållning kommer bestå av Idolfinalen, äntligen dags.

Jag måste verkligen klippa mig snart och i samma veva funderar jag på att färga håret till svart igen, som jag nu så länge längtat efter men inte tagit tag i. Är rädd för att jag ska tappa håret eller något, vilket inte känns särskilt troligt.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha ja fy fan kan bli intressant å se hur maten blir! Vi får höras under dagen imorgon och bestämma vad fan vi ska laga :D

2009-12-10 @ 21:18:57
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: maddddde

Ja färga svart! :D

2009-12-11 @ 11:10:43
URL: http://madelennn.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback