Hollywood whore, past out on the floor

2009-12-02 @ 09:00:54 Category: Everyday life Comments: 1
Eftersom min buss anländer cirka en halvtimme innan min första lektion börjar, så sitter jag just nu ensam i mitt klassrum och dunkar some good music i mina hörlurar. Hoppas det kommer någon snart, för det här är fan inte roligt. Sen som grädde på moset är Zara sjuk idag och eftersom vi jobbar med vårat projektarbete på den här lektionen, kommer det bli rätt svårt nu när jag är ensam, finns inte så mycket jag kan göra.

När mitt mobilalarm ringde i morse blev jag snarare förvirrad än väckt, faktiskt. Igår kväll bytte jag väcksignal från Shinedown - Second Chance till Papa Roach - March Out Of The Darkness, vilket jag helt hade glömt bort klockan 07:00. Min enda tanke i huvudet just då var "Men svara i telefonen någon jävla gång och sluta väck mig" En stund senare insåg jag just vad som hade hänt, det var dags att gå upp.


Kommentarer
Postat av: michaela

Haha ja det är ju allid det där med den jävla ekonomin. Och alla satans julklappar. HATA haha

2009-12-02 @ 10:24:02
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback