Dry and dusty

2009-12-22 @ 23:35:25 Category: Everyday life Comments: 1
Dagen i all ära har spenderats med min bästa vän. Vi hade julklappsbyte och jag fick en ack så snygg jacka med nitar som jag tidigare utan hennes vetenskap spanat på, jag fick även ett nagelset så jag kan förlänga mina korta jäklar, jag blev så glad att jag höll på att börja tjura av någon anledning. Men hon är som sagt, min bästa vän.

Vi tog en tripp in till stan för att shoppa dom sista julklapparna, jag är äntligen klar och helvete vad underbart det känns. Nu är det ett år kvar tills jag behöver känna denna julklappsångest igen, nästan värt att firas, fram med skumpa och raketer. När vi var klara kom Robin och hämtade mig. Blev väl inte världens roligaste kväll då han är trött som en jag vet inte vad, så nu ligger han och sover som en stock. Inte ens mina värsta knep skulle fungera och dom är fan briljanta.

Kommentarer
Postat av: z

du är bäst

2009-12-23 @ 22:37:21
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback