Don’t you know it’s true that i’d do it all to prove my love for you

2009-12-09 @ 23:07:28 Category: Rock n roll Comments: 1
Jag tyckte jag förtjänade en sovmorgoni morse och så fick det bli, en liten en. Men när jag väl var i skolan satt jag ner vid datorn i sammanlagt 30 minuter. resterande tid spenderades på stan med Zara för att leta grejer till vårat arbete. När Linn slutade plockade vi upp henne med Zaras nya bil och tog oskulden på DT:n på donken, fina grejer det där. Vi har skrattat oss trötta och drygat runt mest hela dagen. En kanondag helt enkelt, en onsdag kan nog inte bli mycket bättre än så här.

Nu ligger jag i min säng och har nyss tittat på Paradise Hotel som var sjukt bra idag. Håll med! För övrigt har jag stora svårigheter med att skriva detta inlägg på grund av dessa långa naglar Zara gjorde på mig idag. Jag vill också kunna förlänga naglar, det får bli ett litet projekt någon gång i framtiden.

Ur mina högtalare spelas lugn musik som Black Stone Cherry – You som jag blev förälskad i första gången jag hörde den, som var för femton minuter sedan. Ni måste lyssna. Ett annat tips på en låt är HIM – Heartkiller som är riktigt bra. Jag som hade totaltröttnat på HIM fick en ny kärlek, tänk vad ny musik kan göra.



Kommentarer
Postat av: Daniela

Jobbigt att Nikki alltid måste vara så jävla snygg!!

2010-04-30 @ 11:15:44
URL: http://danies.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback