All she really wanted was a little rock n' roll that night

2009-12-08 @ 22:43:07 Category: Everyday life Comments: 1
Jag har precis kommit hem igen efter en snabbvisit på tågstation för att plocka upp min cykel som tillsammans stod med 100 andra övergivna stackare. Innan det tittade jag med ögon lika stora som globen på Desperate Housewives, helvete vad spännande det var, och det var säsongsavslutning också, typiskt. Nu måste jag säkert vänta i en plågsam evighet på att få veta vilka stackare som dog, om nu det blev något dödsoffer? Det tror jag!

Förutom det sitter jag och längtar efter sommaren och alla festligheter årstiden för med sig. Jag tippar på att den här sommaren 2010 kommer bli den bästa någonsin, jag har det på känn. Jag menar, redan i april drar vi på studentkryssning för att förbereda oss inför studenten som är den 11:e juni. Men det slutar inte där, för den 12:e juni drar jag på KISS-konsert och inte många dagar senare bär det av mot Peace & Love. Och det här är bara några inplanerade grejer hittills, förstår ni då hur grymt det kommer bli.

Jag har redan börjat planera olika outfits jag kan ha på mig på P&L, rätt sjukt! Dom här sköningarna skulle jag inte tacka nej till att ha på mina fötter tillsammans med ett par slitna jeansshorts, en snygg pösig tröja, överdrivet med smycken och otvättat hår.


Kommentarer
Postat av: Michaela

AAAAAAAAA, LÄNGTA! Vi måste leta cowboyboots som galningar fan :D

2009-12-08 @ 22:49:47
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback