You scream as the light hits you

2009-08-19 @ 19:24:45 Category: Everyday life Comments: 0
Nu är det som så att jag sitter hemma hos min pappa, och inte en jävel är hemma. Nej men det är schysst, här tar man sig friheten och åker hit eftersom det var några månader sen sist, så är det inte ens någon hemma. Pappa, det här är inte okej!

Under den lilla stund jag varit här har jag hunnit med att granskat igenom kylskåpet noga tre gånger, inspekterat både Mickes och Mattias tomma rum, öppnat alla köksluckor som kan innehålla någon form av ätbara saker, gått på toa, slötittat på tv, kollat in mig själv i spegeln och letat fram var fan pappas nyköpta dator låg. Så nu sitter jag här, i brist på vettiga saker att göra. Om jag känner mig själv rätt kommer jag att öppna kylskåpsdörren ett antal gånger till.

Dessutom är det här datorn helknäpp, har inte riktigt förstått mig på hur fan dom tänkte när dom gjorde den här bärbara datorn, men det kanske kommer. Jag försökte kommentera Zaras otroligt vackra blogginlägg om mig som fick mig att framstå som världens smartaste, eller inte. Men kul var det, och jag har humor, bra humor.

Vad jag ska göra resten utav kvällen är ett mysterium. Det är inte lika lätt som när man var liten, det här med att bo på en bondgård. Då kunde jag gå ut och hoppa i sandhögar, gå in till farmor och farfar och spela kort i tre timmar, klappa kalvarna och göra andra dumma grejer som att spotta körsbärskärnor på huset.

Atreyu - Creature

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback