Miss that thing

2009-08-10 @ 23:45:38 Category: Everyday life Comments: 0
Jag som tänkte börja på ett nytt inlägg för typ en timme sen, men så ringde Robin och jag glömde bort. Så kan det gå.

Helgen har varit fantastiskt rolig, jag blir glad bara av och tänka på alla galenskaper vi hunnit med. I fredags drog vi till sumpan på dagen, drack öl som fan och solade oss bruna, i vissa fall röda, full blev man i alla fall. Senare blev det kräftskriva hemma hos Linda och Rickard, sen vidare hem till en annan förfest och sen ner på stan. Vi började med Grappa och hamnade senare på Harrys, hur jävla kul som helst. Jag och Linda fick äntligen dansa av oss. När allt stängde och benen var trötta tog vi en taxi hem.

På lördagen åkte vi ut med båten, bada, sola, fiska och drack vin. Väl tillbaka i land gav vi oss på spritflaskan vilket resulterade hemmagjorda drinksmothies. Det blev Harrys även denna kväll, men innan de befann vi oss på en till förfest.

Igår blev det lugnt. Tog ett dopp i det kalla vattnet och hälsade på hemma hos Mattias och Denise. Dom har fyra kattungar där, hur jävla söta som helst. Helt oemotståndliga, dom två timmar vi var där kunde jag inte slita mig en enda sekund. Vill ha!

Idag var det rättegång planerat, hade tid 15.40 men nästan tre timmar senare fick jag beskedet att dom inte han med mig, så jag får komma på torsdag i stället. Fan vad värt, höll ju förfan på och skita i kors tre gånger om av nervositet.

Väl hemma träffade jag upp Zara på Maistro, blev en kycklingsallad och babbel tills vi storkna.

Nu, ska jag utforska alla bloggar jag inte hunnit läst ännu.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback