In the ocean

2009-08-18 @ 15:29:11 Category: Everyday life Comments: 0

För några månader sen när jag beställde lite saker i från Nelly kunde jag om jag ville, tacka ja till ett erbjudande där jag skulle få tre nummer av tidningen Glamour. Ni förstår nog vad jag svara, gratis är aldrig fel! Men en sak jag aldrig förstått mig på, är varför jag även får tidningen Cosmopolitan, idag kom min andra tidning. Jag har ingen aning om varför jag får hem den i brevinkastet, det är ett mysterium. Kommer jag få fler? Och varför? Spännande..

Föresten, för att byta samtalsämne helt och hållet tittar jag på The Tyra Banks Show, dom pratar om transsexuella. Jag har alltid undrat hur man byter kön, från kille till tjej, och tvärtom. Nu vet jag, på ett ungefär. Fan vad coolt. Måste kolla vidare, det här var intressant.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback