This is my life, i hope you understand

2009-08-11 @ 11:37:16 Category: Everyday life Comments: 0
Det var äckligt jobbigt och somna i natt, jag saknade min älskling som har legat bredvid mig under en lång period nu, så det är väl klart det känns tomt. Jag gillar inte att sova själv. Jag vill ha någon att sno täcket av, någon att sparka ner från sängen och någon att väcka med mina snarkningar, det är ren kärlek.

Nu har jag nyss ätit en klen frukost och väntar på att dagen ska ta slut så jag får gå och lägga mig igen. Jag orkar inte göra något idag, tror jag. Jag tänker sitta här i soffan och lyssna på älskade Shinedown, kanske somnar jag en stund, kliar mig i örat för sakens skull och går på toa när det behövs.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback